by Elsa Keslassy
Кирило Серебренніков, відомий драматург і режисер, чиї останні три фільми брали участь у конкурсі Канн, має намір створити та поставити чуттєву, готичну телевізійну адаптацію «Привида опери», роману Гастона Леру XIX століття. Дебют Серебренникова на телебаченні, підривний міні-серіал із шести частин буде знятий англійською мовою та продюсований Од Альбано в Pathé у співпраці з Іллею Стюартом у Hype Studios. Історія «Привида опери», описана командою постановників як «захоплюючий психологічний трилер із жахливими відтінками», розповідає про перспективну художницю Крістін Даае, яка стає одержимою спотвореного музичного генія, чудовисько, що переслідує паризьку оперу. Відомий як Привид Опери, зловмисник — це контрольований психопатичний привид, який закохався у свій інструмент і поширює смерть і хаос, щоб залишатися беззаперечним володарем Опери та серця Крістін. Розриваючись між відразою та потягом до фантома, Крістін доведеться взяти під контроль свою власну долю як жінки та митця. Але ця подорож змушує її зануритися в найтемніші куточки її душі.
Сучасна адаптація розповість історію з точки зору Крістін, коли вона починає роман із фантомом, досліджуючи теми створення, контролю, горя, відчуження та емансипації. «Наша історія вийде за межі тексту Гастона Леру, написаного понад століття тому, і стане історією інтимного світу опери», — сказав Серебренніков, визнаний міжнародний оперний і театральний режисер, якого прославляли як ключового діяч сучасної сценічної творчості. «Світ опери — це нематеріальна сила, яка правдиво і так точно відображає злети та падіння нашого життя та нашого суспільства, де музика відіграє центральну та пристрасну роль», — продовжив він. Серебренніков дебютує у своїй першій співпраці з Паризькою оперою у вересні з «Лоенгріном» Ріхарда Вагнера. «Гостра здатність Кирила занурюватися в психіку проклятих персонажів у поєднанні з його яскравим мистецтвом і глибоким знанням світу опери привнесе абсолютно новий погляд на всесвітньо відому історію, щоб створити дуже унікальну міжнародну драму, яка відповідає амбіціям Пате в серіалі. світ».
Тим часом Стюарт сказав, що «особливе бачення Кирила, а також його неймовірна пристрасть і прагнення до опери дають йому унікальну можливість адаптувати цю історію для сучасної аудиторії». «Ми раді знову співпрацювати з Pathe щодо того, що буде першим досвідом Кирила з обмеженим форматом серіалу, і це чудова можливість охопити глобальну аудиторію», — додав Стюард.