Анастасія Головненко
Нетиповий приклад для закордонної історії нашого театру, адже тут обійшлося без української теми. Щоправда, кооперація режисера Стаса Жиркова і «Золотих воріт» з Магдебургом таки з української теми стартувала. Спершу в Драматичному театрі Магдебургу режисер створив версію 2.0 своїх відомих «Сталкерів» за п’єсою «На початку і наприкінці часів» Павла Ар‘є. Згодом з ним же в ролі драматурга створили українсько-німецьку виставу за «Украденим щастям» Франка («Чи виживе Михайло Гурман?») у копродукції з «Золотими воротами», і от у 2018-му Жиркова запросили як автономного режисера на репертуарну постановку в театр.
Німецький критик і дослідник Томас Ірмер у культовому Theater der Zeit відзначає колоритну сценографію художниці Софі Ленглахнер і особливий погляд режисера: у концепції «Годо» Стаса Жиркова монотонний і безвихідний простір драми абсурду перетворюється на готичну територію моторошного й жахливого ув‘язнення, насичену ексцентрикою і боротьбою.